Snowboard

Idag har jag stått på brädan från 9.30 - 16.00 med en timmes paus för lunch. Och jeeesus vad ont jag hade i benen, dom har fått sig en rejäl omgång. Backarna är oändligt långa och utsikten är grym!! Till "skilover" har jag dock en tråkig nyhet, jag glömde kameran. Men kanske åker jag ut någon mer gång när min träningsvärk lugnat ner sig ;)

Har åkt dom galnaste liftarna som jag inte trodde jag skulle sätta mig i eller stå i heller för den delen men det var lugnt. Åkte t o m bubbla själv när jag skulle ner sista backen. J skulle varit stolt över mig!

På kvällen beställde vi hem mat, tände massa ljus och såg på film. Urmysigt. Nu är kl 20.40 och jag ska sova, älskar att sova :)


Ps. Kolla in The lonely islands nya låt. Dom grabbarna är ju riktigt söta, antagligen för att dom är charmiga och bjuder på sig själva. Sånt som jag brukar falla för.. Jag vill för övrigt ha deras skiva i födelsedagspresent om det är någon som har 13 mars inskrivet i almenackan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback