Spenderat pengar...

Fabian vad jag har shoppat. Pengar i Dubai är inte på riktigt för mig. Jag tror att det är någon form av monopol(sällskapsspelet)pengar och spenderar mer än aldrig förr.

Jag har nu iaf det mesta jag behöver. Eller kanske allt jag behöver.
  • varma skor - check
  • varm mössa - check
  • underställströja - check (fått i julklapp)
  • långkallingar - check
  • jeans - check
  • snowboard/skidjacka - check (fått i julklapp)
  • Ulltröja - check
  • 3 Långärmade tröjor i superskön kvalité, (muums) - check
  • Skinnhandskar - check
  • T-shirt och linne - check
  • Ullkjol - check
  • 2 skärp - check
  • Sovkläder - check
  • Stickad tröja - check
  • Supervarma tofflor - check (fått i julklapp)
  • 2 mjukisbyxor - check

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback