utfyllnad

Hur gammal är du om fem år? Mogen?

Vilken var den senaste film du sett? City of life

Vem ringde du senast? Taxi

Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Kan du komma förbi med taxin hit till hotellet när du är klar?"

Vad är dagens planer? Att sova, kl är 23...

Föredrar du att ringa eller skicka sms? På den jag har nu; att ringa, för T9 på svenska funkar inte.

När såg du senast din mamma och pappa? Alldeles för länge sen :( snart 4 månader sen.

Vilken ögonfärg har du? Grönbruna

När vaknade du idag? Alldeles för tidigt. 6.30.

Vilken är din favoritplats? Hemma i vår soffa i Sverige

Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter

Var tror du att du befinner dig om tio år? i USA

Vad skrämde dig som barn? Mörkret i skogen

Vem fick dig att skratta senast? En som hängde på en våningssäng och inte hittade stegen.

Sover du med eller utan kläder på dig? Med mina nya rosa shorts. Minns så väl ett par som liknar dessa som de pojkvänner som jag hade under åren jag ägde dom alltid gömde :P dessa är dock med spets och guld så lite finare. Plus ett linne nu. Annars sover jag oftast skönast i J:s t-shirt.

Hur många kuddar har du i sängen? Just nu: En i dun. Jag tål inte ens dun.

Är du social? Ibland supersocial och ibland vill jag vara helt själv och låsa in mig.

Vilken är din favoritglass? Marsglass.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? En miljon är inte mkt i dag men skulle ge bort en del, bjuda mina vänner på fest och sen lägga resten till lägenhetssparande.

Tycker du om kaffe? Att avrunda mat med. Chokocoffée är gott och kaffedrinkar med mkt vispad grädde.

Vad dricker du till frukost? Mjölk, oboy eller juice

Kan du spela poker? Ja, riktigt kul.

Tycker du om att mysa? Ja. När jag är på humör.

Är du en beroendemänniska? Vet inte rkt. Har eg ingen last.

Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp.

Vill du ha barn? Ja, gärna

Kan du några andra språk än svenska? Engelska, un peu france samt lite teckenspråk.

Föredrar du havet eller en pool? Havet är så vackert men vill ha en solstol så jag slipper all sand.

Vad spenderar du helst pengar på? Dom jag tycker om, shopping och resor.

Har du någon gång testat narkotika? Never ever. Intresserar mig inte ett dugg att testa.

Vad var det senaste du stoppade i munnen? Pasta carbonara, har ätit pasta varje dag i en vecka nu då vi typ blivit stammisar på en Italiensk restaurang, börjar bli lite less faktiskt.

Välj ett ärr på din kropp? Från min navelpiercing

Vad har du för ringsignal? Minns inte ens vilken jag har i vanliga fall, ngn Promoelåt. På Schweiztelefonen har jag ngn tråkig nokiasignal.

Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Yes.

Flirtar du mycket? När jag är singel- ja.

Vart togs din profilbild för din blogg? Norefjäll-Norge och Sthlm

Kan du byta olja på bilen? Öh, vadå byta? Jag kan fylla på.

Har du fått fortkörningsböter? Icke ännu.

Vilken var den senaste bok du läste? The secret

Läser du dagstidningen? Ja, ibland kommer det en gratistidning i dörren i Dubai.

Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

Dansar du i bilen? Ja.

Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ngn Indisk..

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "was" om jag inte minns fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback