Vilken bil vill du ha?

Igår hämtade Daniella upp mig och vi drog ner till JBR. Gick in på starbucks och mötte upp hennes kompis som är här på besök från Skåååne. Vi satte oss på en parkbänk och pratade. Det är lite konstigt hur man vänjer sig med allt, jag reagerar knappt när det kommer en lamborghini eller ferrari förbi. Antagligen för att var och varannan bil där är just lyxåk. Och för att man blir lite trött på att alla stannar upp och drar ner rutan bara för att dom ser blonda tjejer så man hellre stirrar upp i himlen och räknar stjärnor. Jag har nog ändrat mig angående bilval iaf - vill nog ha en bentley. En svart en. Så, noterat det på julklappslistan?

Och just det! Det kom förbi en apa som höll en kille i handen. Han/hon (apan) hade rosa tröja och blöja. Apan kelade väldigt mycket med sin husse när dom stannade och pratade med några bekanta. Hur söt som helst!! Jag har alltid velat haft en liten apa. Den skulle man fotat!

Kommentarer
Postat av: J

Jag älskar dig gumman, saknar att prata med dig. kyss kyss

2010-12-09 @ 10:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback