Glömde bokad resa till Grekland

Åkte ner till Sthlm med en stor resväska med vinterkläder. Kommer på efter några timmar att jag bokat en resa till Grekland som skulle gå dagen efter. Hade hittat två resor för 6000 kr flera månader tidigare och hade bokat för jag och en tjejkompis hade pratat om det. Tänkte att om hon inte kunde så hade jag ju ändå 3 månader på mig att hitta någon annan som ville hänga med. Men som sagt, detta hade jag totalglömt! PANIK, hur skulle jag lyckas få med ngn som hade några timmar på sig? Inga bikinis eller sommarkläder med mig överhuvudtaget. Skulle jag åka själv eller skulle jag skita i hela resan och slänga sex tusen i sjön? Försökte ringa folk men telefonen funkade inte, lånade någons men i all stress klarade jag inte av att trycka på rätt knappar. Usch det var fruktansvärt. Vaknade och undrade om jag verkligen hade bokat detta. Det har jag inte. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback