Jag vill ha puls!!

Idag var jag på ett helt nytt pass (för mig) - satscorepulse. Stod på en balansplatta och körde kondition och styrka, riktigt jobbigt och särskilt när jag kände gårdagens pump i form av träningsvärk i hela kroppen. Nu gäller det att hålla igång så man får tillbaka styrka och kondtion här! I övrigt har jag försökt fixera min huvudvärk med alvedon och blåbärssoppa och nu ska jag in till stan och klippa mig.

Kommer nog få klippa en rejäl bit... Men blir nog inte brunett.. Eller? Brukar komma in som blondin och ut som brunett när jag är hos frissan och likadant när jag är brunett då kommer jag ut som blond, så man kan aldrig veta.

Ibland går livet i slowmotion. Imorgon hoppas jag det går snabbare och att jag får en stor varm kram på kvällen!

Kommentarer
Postat av: Jakob

En kram kan du nog få ja.

2010-02-25 @ 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback