Snabb uppdatering

I lördags blev det middag med Erik och Jakob, riktigt gott och sedan melodifestivalen. Ingen höjdare som var med denna gången! På söndagen tittade jag på när Jakob brottade ner andra killar under kampsportsträningen sedan gick vi hem till hans föräldrars fina boning, där det var fullt hus och vi åt 2 rätters och sedan en massa choklad. Riktigt trevligt var det och på måndagen var jag ut på uppdrag och kom sedan hem till färdiglagad thaimat med efterföljande semla. Semla blev det för övrigt även idag och nu ska jag göra något jag inte gör annars - kolla OS. Det är ju ändå F nu, heja!


Kommentarer
Postat av: jakob

Jakob ber om ursäkt för gnället i lördags och vill bara säga att han saknar och längtar efter Sussi, samt att han tycker mycket om henne! Puss baby!

2010-02-17 @ 18:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback