Hans kärlek..

Jag måste berätta om min bordsherre på nyår. Vi satt varannan tjej-kille. Lite längre bort satt hans gravida unga fru. Ja, båda var unga. När han pratade om henne så blev jag alldeles varm inombords, lycklig. Hans ögon glittrade och hans kärlek till henne gick att ta på i luften. Det var otroligt. Dom var nog ett av de vackraste paren jag någonsin mött. Det är bara att önska att man någongång får känna likadant och att någon känner så för en, för det måste vara det högsta i livet.


Av mitt snart 24-åriga liv har jag studerat i sexton år. Jag har m a o inte varit ledig från studier i ens ett år efter det att jag fyllde 7 år. Är det alltså meningen att jag ska jobba nu i minst 40 år om man lever så länge.
Bara. Jobba. Oj vad jag ska börja spara pengar!

Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Kärlek ÄR vackert och att vänta barn ihop är en otrolig lyckokänsla i sig själv så klart att man lyser av lycka då. :-)



Vad ska du spara till så länge??

2010-01-05 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback