Du är söt

Jag har haft en underbar helg. Den här tjejen kom på besök på fredagmorgon.

Vi gick ut på söder och kollade in en massa butiker. Åkte hem och lagade mat sedan jobbade jag på fredagskvällen. På lördagen var vi åter på shoppingstråken och hittade olika slags fynd. Bjöd sedan hem Elin på middag och vi hade en riktigt trevlig kväll.

Dansade all night long och det roligaste var när vi träffade på en kille från Östersund som vi träffat förut och han säger "Amish!" när han ser min klädsel. Ja man gillar ju att vara påklädd! Kjolen är dock endast till knäna, annars hade jag kanske sett ut som en nunna t o m.

I dag har vi ätit en massa och legat i soffan och läst tidningen tillsammans och löst korsord och sett finalen av robinsson. Nu har josenrosen åkt hem och ikväll får ni inte missa blåsningen!

Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Ja du var väldigt söt så där tycker jag också. :-)

Fast en sak... Amish-tjejer får nog inte alls dansa all night long misstänker jag. ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback