wrong.

Det var faktiskt riktigt trevligt att bo två stycken i en etta, men nu har jag flyttat ut från Emelie. Vi kunde ligga och snacka på kvällarna och var inte uppe i varandra allt för mycket eftersom jag jobbade väldigt mycket. Saknar redan henne och den lägenheten lite faktiskt. Nu sitter jag i systers lägenhet igen, back where i started ;) Skulle åka upp till Härjedalen på torsdag men alla platser är fullbokade, aj aj aj!!! Jag och J jobbar just i denna stund på en lösning. Mycket ska fixas innan jag åker. Hoppas på att kunna träffa vänner innan, köpa en bh som måste finnas kvar, äta middag med sis... Idag var jag helt slut, åkte från Bålsta allt för tidigt för att komma till jobbet i bra tid. I morgon blir det något på kl 5 igen, och jag som älskar sömn. Nej nu måste jag sova bort den här knasiga dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback