Så sjukt ont i ryggen att jag vill gråta när jag trycker på punkter.

Dans dans dans, gick ju sådär men skönt med träning och sen styrka.

Blev dubbelbokad på middag ikväll, är det inte fantastiskt? När jag vaknade tidigt imorse hade jag fått ett sms om att jag blivit bjuden på stark kyckling ikväll, och alla som känner mig vet att jag avgudar stark mat. Ja, ni läste rätt - avgudar. Efter träningen hade jag fått ett sms om att jag var välkommen på vegetarisk lasagne som dom tydligen gjorde på 4an imorse. Såhär är det alltid i mitt liv. Först tomt, sen allt på en gång. Är det äntligen en fest, ja men då krockar den med en annan fest. Är en vän i sthlm, ja men då är en annan också det så man redan lovat bort sig. Men jag klagar inte. Jag tycker bara att det är ett lustigt fenomen. Nu ska jag äta så jag inte tappar muskler! Sen dusch och in till stan. See you there!

Ps. Jag kanske ska få en alla hjärtans dag present på fredag, 3D bio, en helt ny upplevelse för mig, coolt va!

Kommentarer
Postat av: jakob

Jag gillar inte att du har ont gumman, hoppas bara min massage kan göra "nytta" för jag tänker försöka knåda din rygg lite oftare, men som sagt bara om det gör dig gott och inte gör ont. Saknar dig

2010-03-07 @ 01:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback