Kvällen i korthet(?)


Detta hände ikväll: Klockan är ca 18 och jag sitter hemma och funderar på om jag ska ut på kvällen, E slutar sent och vi ska mötas upp vid 22 isåfall. Helt plötsligt får jag ett mail. Ett mail av en tjej som frågar vad jag gör i Dubai, som har hittat till min blogg. Hon bor rätt nära mig, ja iaf om man jämför med alla andra. Hon och en annan tjej från Sverige ska se på bio och frågar om jag vill hänga på. Jag tänker att det är en bra idé så kan jag åka hem sen men ändå komma ut lite. Dom hämtar upp mig. (Ja båda har bil, hur skönt som helst).

Vi kommer till Dubaimall och bestämmer oss för att fika istället och vara lite sociala, riktigt trevligt! Vi kan ju alltid ta en bio sen! Nu när vi känner varandra lite bättre ;)

Iaf, E ringer efter 22 och säger att jag ska hoppa in i en taxi och komma till dom. Ca kl 23 hoppar jag in i taxin och möter upp. Vi sätter oss på ett lugnt ställe och åker sedan vidare till ett riktigt flashigt hotell - fairmont hotel. Där dansade vi till 3 sen tog jag en taxi hem och pratar med J. Fina J som jag hoppas få träffa s n a r t :):):)

Tack alla inblandade för kvällen!!

Soooov gott!!

Kommentarer
Postat av: J

<3

2010-11-05 @ 01:51:51
Postat av: j

jag älskar dig. vi har båda brister och båda styrkor och ofta olika av dessa men vi kan bli och jag hoppas bli, ett fint brudpar så småningom...



kyss min juvel

/din oslipade diamant

2010-11-05 @ 08:37:48
Postat av: Sis

Oj, Jäklar J, var det ett frieri jag just läste om? ;)

Tur man kollar in här ibland så man får veta vad som är på gång, haha!

2010-11-05 @ 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback