Dubbelvikt och skumparty

Okej, om igår;
Vi var på stranden och medan tjejerna gick och åt låg jag kvar och njöt av havets färg.

Vi åkte sedan hem och som vanligt var grinden låst... Det är väldigt högt och jag fick ta av mig min långa vita kjol för att inte bli smutsig och denna gång lyfte Daniella upp mig men sen släppte hon mig när jag låg dubbelvikt över grinden i mina bikinitrosor. Okej, kändes inte smickrande. Överkroppen hängde alltså ner på rätta sidan om grinden och min underdel hängde på utsidan. Tjejerna skrattade och jag skrek "Ta ner mig igen!!!" men dom skrattade ännu mer... Ingen hjälp fick jag eftersom dom också låg dubbelvikta.. Fast av skratt då. Så på ngt vis så kunde jag ändå hoppa ner. Shit vad ont det gjorde att ligga på den metallen... Men vad gör man... Jag var ju tvungen att ta mig in om jag inte ville vänta sisodär 7 h ute.

(ANGRY FACE(!))
Sen åkte vi iaf till Nassimi beach. Roligast där var en manick där en av våra vänner hoppade upp så skulle vi kasta en boll på en måltavla och om man träffade åkte personen ner i en tunna med vatten. Sedan blev det skumparty på stranden och då kände jag att det var dags för refrängen.

Imorgon börjar en ny vecka i Dubai (ja, helt galet att dom börjar sina nya veckor på söndagar, har fortf inte vant mig vid att torsdag är fredag..hmm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback