Gult snor.

Skulle nog säga att vissa saker är lite billigare än i Sverige, men i övrigt typ lika. I vissa butiker kan man dock göra lite fynd, och framförallt köpa saker som inte finns i Sverige eftersom utbudet är sjukt mkt större. Jag har inte varit på någon marknad ännu men där säger dom att man kan shoppa till ett bra pris och så finns det tydligen någon chinamall där det finns allt möjligt till bra priser. Ska checka in det när/om jag får tillfälle!

Nu blir det sängen och en massa vitaminer för att försöka göra bot på förkylningen som kom som en bomb i tisdags.

Kommentarer
Postat av: emilia

haha darling, jag kan lova dig att Dragonmart (chinaplacet) inte är värt det! det är precis vid infarten till international city där jag bor, så det skulle vara om du känner för en sightseeing då;)



härligt att dom har överseende för oss svenska bloggare och låter oss fortsätta kommunicera med omvärlden, kom just på du frågat efer mitt lösen - anvnamn: millan & lösen: annie karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback