Stolt tjej

Åh herregud. Jag kom in! Jag kom in på blogg.se utan att bli stoppad. Tack :)
Jag ska bli en gladare prick. Har läst "The secret" och ska nu försöka vända alla negativa tankar handen och "go to my happyplace" - i hjärnan alltså, när dom knackar på dörren. Med dina tankar styr du ditt liv. Så börja tänk stort och vackert och stort och vackert ska komma till dig. Jag är tacksam för allt gott jag har i livet, att jag är älskad och har förmågan att älska andra. Att jag blivit uppfostrad så bra och lärt mig att alltid hjälpa andra. Jag är tacksam över att jag är intresserad av andra människor och bryr mig.

Grattis älskling till jobbet! Man klarar allt bara man vill.

Kommentarer
Postat av: j

Tack för att jag har världens finaste flickvän min kära och grattis även till dig! du har nämligen hittat ett sätt att utveckla dig som person och grattis till en mer förstående pojkvän!kyss

2010-11-01 @ 08:54:37
Postat av: ellaaaa

det är så sant. vi styr själva vår verklighet. läs mer sånt, finns så mycket bra böcker. säg till om du vill ha tips :)

2010-11-03 @ 07:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback