Friends and food

Det var otroligt vackert på himlen i söndagskväll. Jag sa: - vad är det som flashar ute hela tiden?
- ehh vadå,
fick jag till svar

Var 6e sekund så lyste himlen upp, gick ut och såg att det blixtrade. Har aldrig sett att det blixtrat så tätt förut. Sedan kom den brakande åskan också och senare regn. Mysigt ja.

Har ätit på vapiano, sjukt gott med carbonara! och calzone!


Igår blev jag upplockad av min spontana vän för att åka och äta sushi.

Fy tusan vad vi åt.. Jag har a l d r i g ätit så mkt sushi i mitt liv!

Liiite elakt att ha sushin svänga omkring utanför fiskarnas hus.
-Jahaa, där ska jag ligga snart. -Där var min älskare. -Där åkte min gamla granne förbi.


Drog sedan till jbr och köpte glass trots att vi knappt hade rum till att andas i magen.

Vidare till Barasti, till utsikt över havet för att sedan dra vidare till Outlet mall och inhandla en varsin keps!

Kommentarer
Postat av: Sis

VEM åkte du med??!

2011-04-12 @ 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback