Hair laser removal

Att vaxa benen gör ont. Att vaxa brazil gör så ont så inte ens 2 painkillers hjälper. Hur jag kom in på detta är för att jag precis vaxade benen på salong och det gör så sjukt mycket ondare än när man gör det hemma. Varför vet jag inte, kanske för att man har kontrollen när man gör det själv och inte spänner sig lika mycket. När jag låg där kände jag att det lätt är värt att punga ut sisodär 30 000 för att få bort hår med laser lite varstans. För att sedan inte behöva bry sig mer, det enda är att man skulle gjort det när man var 18 år och hade därmed tjänat in 6 år av smärta samt att pengarna man lägger ner varje månad kommer ju upp i en saftig summa ändå.


Vi behöver ju faktiskt inte päls numera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback