Saker man inte vet?

  • Min första skiva var Ace of Base
  • Jag är en morgonmänniska och älskar att kliva upp tidigt och äta lång frukost, lösa korsord och gärna lyssna på radion.
  • Jag älskar spel. Alla sorters sällskapsspel och även melodikrysset.
  • Jag blir sjukt irriterad på tjejer som lägger ut "osminkade" bilder och skriver ut att dom är just osminkade, är det någon form av bekräftelse man söker då? Är det sensationellt att vara osminkad? skärp till er. släng ut en osminkad bild och skit i att nämna att du är utan en massa kladd!
  • Jag är svag för snabba bilar.
  • Jag har kysst en groda, men han blev ingen prins.
  • Jag har ett ärr från navelpiersing som jag gjorde i smyg.
  • Jag klädde mig som en estet tidigare med slips och stjärnor under ögonen och hatade allt som hade med r'n'b att göra.
  • Jag har två ärr på huvudet, ett från bältros och ett annat från när jag tolkade efter skotern med snowboard, flög i ett hopp och brädan skar upp en bit.
  • Min skostorlek krympte från 37-38 när jag var tonåring till 36,5 när jag blev över 20 (eller har man ökat upp storlekarna)
  • I Sverige är min favoritårstid våren, särskilt när man kan sola på fjället med varm oboy i en snödriva.
  • Jag avgudar havet, värme och kärleksfulla människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback