Så kom augusti...

Dricker kaffe som vatten och har spenderat tid uppe i Uggen. Utan telefontäckning och internet. Det är så otroligt skönt. Vi bara umgås och går bland fåren och kossorna (även om man är rädd för baggen).
En enda dag har jag legat ute och solat, brände mig då eftersom jag blivit så blek sen jag kom hem! Det är helt underbart med den friska luften och att man får ha mysiga tröjor på sig och bli lite rosig om kinderna. Det börjar redan bli oranget på träden, så hösten tar snabba steg här. Snart får vi krypa upp i soffan och gosa under filt. Fast jag längtar efter att börja gå till gymet!!!
Dricker kaffe som vatten och har spenderat tid uppe i Uggen. Utan telefontäckning och internet. Det är så otroligt skönt. Vi bara umgås och går bland fåren och kossorna (även om man är rädd för baggen).
En enda dag har jag legat ute och solat, brände mig då eftersom jag blivit så blek sen jag kom hem! Schimpansrumpa men annars fin färg ;) Det är helt underbart med den friska luften och att man får ha mysiga tröjor på sig och bli lite rosig om kinderna. Det börjar redan bli oranget på träden, så hösten tar snabba steg här. Snart får vi krypa upp i soffan och gosa under filt. Fast jag längtar efter att börja gå till gymet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback