GRATTIS SÖT!

Min kära syster fyller år idag på lucia! GRATTIS!!!
Här är ditt paket...
Här är ditt rim:
" Denna hänger runt dig som en snara,
den glittrar som dina ögon, som stjärnorna klara.
Om vi oss lite ska dryga,
kan vi säga att Du med detta kan flyga!"
Det blir tyvärr bilder som redan varit med på bloggen eftersom jag inte har ngt kort här som jag kan scanna.
Min syster och jag åker bob...
Jag ramlar av... men det är minst lika kul!
Detta är en av mina favoritplatser i världen: v*ngropen!
syster, pappa och jag för sisodär 20 år sedan...

Kommentarer
Postat av: Sis

Ett vingbeklätt halsband med blå sten? Nått smycke iaf! :) Tror jag... ;)

2011-12-13 @ 22:00:30
Postat av: klantot

Har Lelle fortfarande kvar skotern? Longest living ever..

2012-01-02 @ 19:58:16
Postat av: Sussi

Vad roligt att du hittat tillbaka hit :) japp, skotern finns kvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback