Punkter i veckan som gått

Helt slut är jag.
  • Jobbade som lärare för årskurs 1 idag och hej och hå det är tufft att vara ensam med 30 barn men väldigt roligt! Efter 1h frågade dom om jag var från Norrland, tycker inte det hörs men många i sthlmstrakten brukar fråga... Vi hade matte, svenska och målning!
  • Annars har jag jobbat gratis i 2 veckor, dvs haft praktik på en förskola på söder som är klar nu.
  • Vi har flyttat till en större lägenhet som börjar bli riktigt myspys. Jag jobbade med den i 2 dygn och nu är det lite finjusteringar kvar.
  • Jag har träffat Mattias över en middag vilket var väldigt trevligt.
  • Har haft syster boendes här vilket var superhärligt.
  • Har varit på IKEA och bokstavligt talat jagat mattor som folk gömde och försökte köra byteshandel...
  • Hmm mer då? Jo skrivit arbete och redovisat en pedagogisk dokumentation.
  • Jag vill bara sova sova sova, blir mörkt så fort men nu har vi vitt på marken, det är vackert, älskar snö.
Imorgon blir det dock jobb igen, på förskolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback