Hör typ inget.

Ja, igår låg jag i min säng och kollade på Black swan - sjukt skum film. Brukar gilla psykologiska thrillers men denna gav mig bara mardrömmar i natt, inte skoj!

Min bästa vän just nu är nässprayen som hjälper mig klara av vardagen. Den tar totalt bort smaksinnet men vad gör det när man iaf kan andas. Tack till den som uppfann den godingen! Skulle gärna vilja få bort "locken" från öronen också. Någon som vet hur man gör det förutom tryckutjämning som faktiskt inte funkar när förkylningen trycker för.

Idag var jag iaf utanför dörren några minuter men då blev det bara värre. Ja, det är väl lika bra att lägga sig och sova nu. Så, sovgott, smittofripuss.

Men oj vilket deppigt inlägg det blev. Vi slänger in något roligt då :)




Kommentarer
Postat av: J

Vila älskling det behöver du! kyss kyss på sjuka som friska läppar..

2011-02-15 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback