Avsluta meningarna

1. Jag har insett att min senaste kyss... var i början på december 2010.

2. Jag lyssnar på... Pass out med Tinie Tempah och vill då sitta i mustangen!

3. Jag dejtar helst... Snygga, generösa, vågabjudapåsigsjälv-killar med humor som är little less conversation a little more action please.

4. Jag tycker om...Godhet/omtänksamhet, alla nära och kära, äventyr, dansa, resa, smukas, sola på fjället, ligga vid havet och 100 saker till.

5. Kyssar ska vara... Privata.

6. Kärleken borde... Räcka till alla.

7. Jag gillar att... Vara med om oväntade postiva saker.

8. Jag kommer aldrig att... Hoppa bungyjump.

9. Jag gillar inte... Översittare, tjat, pessimister, svek, att vänta, snarkare, folk som smaskar, elaka och sura människor - bjud på ett leende!

10. Min mobiltelefon är... Rätt sliten.

11. Innan jag går och lägger mig
... Klär jag av mig och borstar tänderna.

12. Just nu tänker jag på... Hur jag ska få hem allt till Sverige sen...

13. Jag borde... Städa mitt rum

14. Idag ska jag... Jag har varit i öknen, druckit gooott arabiskt kaffe, ätit för första gången på subway...

15. Jag är redo... för alla de positiva sakerna som livet har att ge mig! Mitt drömboende, mina miljoner osv ;)

16. Jag skulle kunna
... gå ut och springa nu om jag inte vore mörkrädd!

17. Jag vill verkligen... att livet ska vara positivt och ha många solskensdagar fysiskt och psykiskt. Att dom jag älskar får vara friska och må bra.

18. Jag tänker på
... Att livet är för kort för att haka upp sig på saker. Var inte så feg! Och lev ditt liv som du själv vill, inte som andra vill att du ska leva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback