Nytt år - nya möjligheter

Är det inte roligt att vi måste vänta in det nya året för att börja göra förändringar?

La champagnen på kylning i snön


Jag hatar beroenden av alla slag så jag tänkte få bort mitt sockerberoende. Det betyder att jag igår och idag åt upp alla pepparkakorna jag fått och druckit julmust. I dag äter jag även upp allt mitt godis... Går sådär, kommer nog ha en rejäl sockerkick och vara uppe länge med tanke på mängden. Men men. Vill hellre ha bort allt på en gång så jag kan börja så fort som möjligt.

Det bästa med hela Schweizresan var iaf när jag tog hand om hjärtbäbisen. Den åkte tillbaka till Sverige och jag åkte tillbaka till Dubai.

Älskade mitt armband..

Nyårskläder

Tidig morgon

Kommentarer
Postat av: J

:) älskade

2011-01-03 @ 20:09:43
Postat av: j

Så himla vackert. jag blir tårögd varje gång jag tittar på dessa kort.. fantastiskt

2011-01-13 @ 13:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback