Papperskorg på huvudet = Pappskalle.

Torsdagkvällen var som vanligt trevlig med sverigemaffian ( o finnen :P ). Var på 360 och träffade på en gammal vän från Övik, Emil. Åkte sedan porchen till ett litet öde hak och åt zataar.


Fredagen har jag ju precis skrivit om i inlägget under... Men kvällen blev bättre. Jag och Daniela åkte o åt i MoE och mötte sedan upp Emil och hans gäng och tog en fika. Sedan shoppade jag och dom fick vara smakråd och sedan hittade jag äntligen mitt kära schampo och balsam från Kiehls, dock känns det ju lite hårt när det går på 700 spänn.. Klockan 23.15 åt vi middag (ja man äter tydligen sent i Dubai för det satt en massa barnfamiljer där också) Ruskigt goda räkor och fick prova lite ny mat.

I dag satte en kille på en metallpapperskorg (med ny påse i) över en tjejs huvud och vi garvade gärnet när hon började gå omkring med den och slog i huvudet i allt men det inte gjorde ngt eftersom det blev som en hjälm. Och så har jag shoppat...bara lite till...

Nu blir det nattinatti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback