Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram

Jag är ju inte direkt pryd (även om jag fick höra det när jag var ut i Sthlm av någon stureplanskille. För att jag inte ville ha en drink btw) Tillbaka till ämnet, det är ju nästan så t o m jag blir lite chockad över hur liberalt det är med sexsnacket (sextalk oh la la) här. Låtarna som jag hört sen jag kom hem: "Vill du ligga med mig", "Jag kommer", onani-låten och "x" av Ansiktet. Jag gillar ju dom alla. Särskilt sista, humor när det är som bäst. Okej lyssna. Allting känns så bra, men jag har bara en liten sak och jag måste nog få dela den (med dig). För varje gång du kommer, kommer också katalogen över alla du har legat med (åh nej). Och det är Jakob och David och Erik och Patrik. Vad var det som du sa till mig när vi hade sex? Det verkar som du skämdes, men jag glömde det direkt. Du kallade mig någonting, men hörde jag det rätt? Jag tror att det var Micke, men vänta nu ett tag. Baby, jag undrar: Är inte det ditt X?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback