Underbar helg

Hade en underbar kväll med vänner på torsdagen. Födelsedagsfest med 80talstema (missade tyvärr att det var tema däremot) och sedan Horizont och XL med dans precis hela tiden.

På fredagen begav vi oss till Fujairah och jag snorklade för första gången i mitt liv. Det var superhäftigt när jag väl tog jag mig ner med ansiktet under vattenytan. Fick lite panik av att bara andas med munnen och blev dessutom sjösjuk så jag var tyvärr lite av en partypooper. Såg solen gå ner och drack färska juicer. När vi väl kom hem var jag helt slut och däckade i min säng. Efter 23 så kom det en massa gotte med roomservice så efter pizza och vitlöksbröd däckade jag igen. Haha, helt sjukt. Vaknade dock väldigt pigg och glad på lördagen och åt såklart en stor dunderfrukost (vem älskar inte hotellfrukost??) solade, badade i poolen, spelade biljard, pingis och tennis (för första gången - hur kul som helst) Ville absolut inte att den lilla semestern skulle ta slut men tyvärr så gör ju allt det och vi begav oss hem till Dubai...

Kommentarer
Postat av: Mia Ahlsten

Hej hej vad trevlig dina poster är! lär med all säkerhet läsa din blogg igen! (: Hoppas du har en trevlig vardag (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback