Så var födelsedagen över...

Jag har haft det riktigt bra här under min födelsedag. Det var ju suprisen i torsdags och sen igår fick jag ngn speciell tårta för att sedan bli utbjuden på överaskningsmiddag på Meat & CO av min vän H. Han flirtade till sig plats ute med en tjej i personalen över telefonen, så nu har dom både varandras nr OCH har träffats, wohoo- så man raggar i Dubai ;)

Det var riktigt gott! Äntligen bearnaisesås igen ;) det blandat med pepparsås så är man rejält nöjd! H var där på sin födelsedag och berättade att personalen då hade kommit fram och sjungit och dragit upp honom så han skulle dansa. Jag sa att jag hellre skulle hoppat i sjön som låg bredvid. Såklart så har människan ordnat så att dom efter middagen kommer ut med Tiramisutårta (ironiskt nog igen) med ljus och mitt namn och sen kommer det afrikanska trummor och alla i personalen står och sjunger för mig i den fullsatta restaurangen. Sen drar dom såklart (motvilligt) upp mig också för att dansa. Men ja, det var coolt gjort! Tackar så mycket för det!

Precis när jag ska fota tallriken så tar han en tugga av chokladsåsen, smidiiigt, hahaha.


Ikväll ska jag försöka ordna en liten film till bloggen ;)

Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback