Skräckinjagande skrik

Igår var jag med vänner och spelade biljard, väldigt lyckat. Jag och Maria vann med 3-1 :P
Efter det så såg vi Paranormal activity, vilken jag inte tyckte var bra, seg snarare. Men roligt var när Maria skulle på toa och jag och 3 till sprang in i ett mörkt rum för att sen komma ut och skrämma henne men jag sa "BU!" där inne så en tappade ut hela sitt glas med dricka över oss alla så vi började såklart gapskratta och vi lyckades inte direkt skrämma henne. Efter några minuter försvinner Redha in på toan och precis när en av oss säger att Redha är den fegaste personen där inne eftersom han tar så lång tid på sig inne på toan så bankar det stenhårt på fönstret till balkongen. Alla vi 4 hoppar i soffan och jag kramar/slår Dani och vi skriker i kör allihopa. Haha skrattar t o m när jag skriver detta nu. Det var ett sådant typiskt ögonblick som man skulle vilja ha på film. Ja, självklart var det Redha som hade smygit ut på ngt konstigt sätt och stod där i det kolsvarta mörkret.
Idag har jag sovit ut och bara laddat batterierna, skönt. Ikväll blir det nog någon barnfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback