Lovar härmed att sluta med godis i 2 månader.

Tänk att man får plats med 32 tänder i munnen. Ja, jag har (tyvärr) alla. Även de krånglande visdomständerna. Nu har jag dock fått början till hål i en av dessa så nu ska jag lova här och nu att - Inte äta mer godis förrän jag är tillbaka i Sverige och kan gå till tandläkaren. Det kommer bli tufft att inte få sitta o käka godis i mustangen men det ska gå vägen. Hellre godisfri än i smärta!!

Snodde nedstående utav min morbrors fru, väldigt klockren!:
En indian satt och pratade med sitt barnbarn.
Han sa: ”-I alla människor bor det två vargar som slåss.
Den ene är ond. Det är ilska, fruktan, missunnsamhet, avundsjuka, sorg, arrogans, självömkan, lögn, överlägsenhet och egoism.
Den andra är god. Det är glädje, fred, kärlek, hopp, lugn, ödmjukhet, välvilja, empati, sanning och tillit”.
”Vilken varg vinner?”, sa barnet.
”-Den du matar”, sa den gamle mannen

Kommentarer
Postat av: Emmz

Bra citat! Tänkvärt =) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback