Superglued myself...

Såhär fina var mina naglar innan dagens händelse.


Ni skulle hur jag såg ut idag. Jag tar det från början.
Jag skulle limma ihop mina skor som det börjat lossna en sak på. Hittar superlim. Klämmer och klämmer men inget kommer ur tuben. Jag öppnar upp locket helt och ser att den är försluten. Jag klickar då i den vassa änden för att öppna upp. Vad händer då?
- Det sprutar ut superlim. Över mina händer. Jag tar klantigt nog inte bort det med papper först utan slänger på vatten så det smetas ut. Shit vilken känsla, stenhård hud. Jaja, jag slänger då på babyolja. Vad händer då?
- Babyoljan splashar ut och landar över mina sandfärgade byxor. Vilket resulterar i att DET nu inte går bort heller och jag har inte möjlighet att byta. Så där går jag runt med världens största fläckar på byxorna och limmade händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback