Underbara

Man skulle kunna tro att det är min födelsedag idag. Jag fick nämligen ett par rosa träningsskor och en iPad 3G, 32 GB. Oj oj oj, hur snällt som helst. Jag har faktiskt ärligt talat ingen aning om hur en sådan fungerar så det ska bli spännande, förstår det som att jag kan föra över alla mina bilder från datorn till den så min dator kanske blir gladare! Ska klicka runt nu!! Tack tack tack!!
Imorgon är det däremot en riktig födelsedag, en härlig person som fyller år - så då blir det grattning :)

Kommentarer
Postat av: Sis

Ojojoj! Grattis till de fina presenterna! Vem var så generös?



Kramar till världens mest frånvarande Sis! (Hoppas man kan maila sin syster från ipad:en! ;))

2011-05-01 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback