Sick sick sick

Jag har varit förkyld sedan 17 september. Det är galet. Nu är det bihålorna igen, helt igentäppt trots överdos av Nezeril, vet det är farligt att använda mer än 10 dar i rad då man kan bli beroende men jag får panik när det är helt stopp i näsan. Nu sitter jag med huvudet över varmt vatten med vics och blir yr av ångorna och ska dra i mig renässans istället.
Från när jag låg inne på lasarettet och sjukhusmaten.. Man hade ju hoppats på att det skulle vara sylt innuti där men det var något brunt klet...
Tänk att få sova en hel natt och vakna upp och kunna andas och känna smak på mat och dofter, vad underbart det vore!!!

Kommentarer
Postat av: Sis

Köp en nässkölj!

Finns på apoteket.

Använd varje morgon.

2011-11-06 @ 15:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback