Villa volvo vovve?

När man läser runt på bloggar så ser man anonyma kommentarer till blonda tjejer att dom är så ytliga. Men vad i helv... Det är ju just NI anonyma som skriver detta som är sjukt ytliga. Att ta för givet ang en hårfärg, det är väl ytligt om något. Människor är ofta avundsjuka, missunnsama och ser någon bra ut så försöker man skala av den människan och säga att den måste ju ha ett trasigt inre. Que? Är någon framgångsrik försöker man hitta ett fel, något fel måste väl finnas där, allt kan väl inte vara perfekt?
Nej det är väl självklart att allt inte är perfekt!!! Låt människor göra vad dom vill med sina liv så länge det är något bra vill säga. Är någon på väg ner i trottoarkanten, får problem med saker och ting då måste något såklart göras! Det jag menar är - glädjs med dom som gör något dom gillar, man måste inte få plats i mallen. (Ja, jag ser framför mig hur folk försöker gå igenom en dörr som är utformad på ett visst sätt och är man inte som alla andra, nej tyvärr då kommer du inte genom dörrkarmen) Fokusera på BRA saker istället för det dåliga. Det är mitt jobb nu några månader fram över. Att se till bra förändringar, att se att människor kan förändra sitt tänkande och börja tänka på framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback