Along came J

Tog hand om en denna lilla sötnosen som somnade i min famn.
Har varit och fotat för tysk serie som har fler tittare än Sveriges invånare. Där ska dom få se mig i 60 - talsstuk. Jag spelar huvudrollinnehavaren när hon var ung. Kan säga att hon är typ finare som 70 åring, riktigt fräsch!

Varit på Oskar Linnros, superb! Åkt nervkittlande berg och dalbanor.. Spelat en massa sällskapsspel, som jag älskar! Ja faktiskt, jag älskar sällskapsspel. Blev uppringd igår och ett tvbolag ville ha in mig på intervjun. När jag kom dit fick jag en kamera i face:t och skulle prata om killar i 30 min för en såpa och alla mina smarta svar och flirtighet stannade tydligen på bron för jag svarade helt knasigt på alla frågor, men nu vet jag hur det går till! Annars har det inte hänt så mycket spännande. Det börjar bli kallt som tusan i Sverige, burr. Varm kram till mig tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback