Fick hjälp...

...av Sis att komma på att jag faktiskt har gjort mer spännande saker. Hoppade längdhopp i mörkret igår, sträckte typ höften (möjligt?). Gick kvällspromenad och sis har bilder i sin mob som hon inte har någon sladd till, tji också. Där missade ni nakenbilder! Jag satt s å k l a r t och kissade i skogen när det kom en bil i full fart IN I SKOGEN. Vad är oddsen?

Det var iaf helt disigt och som om älvor dansade på ängen, otroligt vacker kväll.

Sis lurade mig att äta purrpurrapel = inte gott. Sedan skulle vi skrämma Dan. Skulle bli upplyft men jag är tydligen för tung = ingen kommentar. Han var iaf, när jag lyckades få upp snoken genom fönstret, inte där.. Gick till nästa rum. Vi räknade till 3 och hoppade. Ingen där. Vatusan, karln satt på toa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback