Sjukhus

I fredags kunde jag inte vrida nacken och fick sedan hög feber och kräktes. Blev sämre och sämre över helgen med ständig huvuvärk och gick till doktorn på måndagsmorgonen. Blev därifrån skickad till akuten för fler prover och röntgen. Blev inlagd för att röntgas dagen efter och fick sju stick i ena armen (dvs skitöm) och 2 i andra samt en kanyl där iskall antibiotika sprutades in med jämna mellanrum. Värst var nästan näsprovet, då dom sticker in en 2 dm lång sticka som ska nudda väggen längst ned. Sänkan var på 127, ska tydligen ligga under 10. Blev iaf utskriven igårkväll men är inte bättre och dom vet fortfarande inte vart infektionen sitter men jag fick med mig 3 mediciner som jag tar. Har sjuuukt ont i halsen nu.

Kommentarer
Postat av: Erika

Usch och fy! Galet hög sänka där! Krya på dig!!!

2011-09-22 @ 20:19:11
Postat av: Joss

men sussen, det här låter ju inte bra, inte bra alls. ta hand om dig och bli frisk snart!! tänker på dig. puss

2011-09-24 @ 19:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback