Ny byrå och bautabebis

Idag åkte vi och köpte en ny byrå som jag hittat på blocket. En stor och vit, precis en sådan som redan står här, perfekt m a o. Väl på plats hos den familjen så fanns en 6 månaders pojke och nu ska ni få höra... - Pojken vägde 15 kilo, femton kilo. Kan ni fatta? Han var så otroligt söt. Han hade vägt över 5 kg när han föddes, vem klarar en sådan förlossning, snacka om stark mamma.
Har städat och donat hemma och överbelastat foten så nu dunkar den och svider på något konstigt vis... Får bli vila imorgon. Kolla in mina nya drömmar:
Jag vill, vill, vill ha dom. Jag fyller år i mars.

Kommentarer
Postat av: solveig

gud vad snygga!!!! vart hittar man dom?????

2012-02-13 @ 02:16:11
Postat av: Sussi

Det är Jeffrey Campbell, kommer komma in på Henry Kole snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback