Älskade helg

Sent på fredagskvällen kom min fina vän Josenrosen till mig och på lördagen var vi inne i sthlm och hade en superdag! Gick ut och åt och åkte sedan hem och spelade lite och såg film. Imorse när vi vaknade var det klarblå himmel och sol (är det fortfarande) och helt underbart!!! Skulle gärna åkt längdskidor idag eller skridskor!! Eller suttit på fjället och fått fräknar i ansiktet, åh vad jag längtar till påsk.
bild lånad från svenskamagasinet.nu
Gick med henne ner till tåget på fm och har redan separationsångest... Älskar helger, helt underbart. Nu är kl 14.18 och jag kan göra precis vad jag vill just för att det är HELG! :)

Kommentarer
Postat av: j alias chucky

förlåt för att jag skrämde dig idag älskling :(

puss puss puss och förlåt.

2012-02-03 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback