Shop til' you drop

Först vill jag säga att jag haft en bra dag, tackar så mycket. Bra föreläsning som vanligt när vi har Retorik med Karin. Sedan gav Bodyshop mig presenter för att jag handlat så mycket där förra året. (Köpte alla mina julklappar till alla där för det är så bra produkter!) Dom gav idag mig min favoritolja och en moringatvål :)
Iaf. Idag sprang jag snabbast i "byn". Jag gick sent och hade bara 20 min på mig till tåget (Brukar vilja ha 40 min), kom på att jag glömt skorna jag skulle lämna tillbaka så jag sprang hem igen och lämnade lägenheten när det bara var 15 min kvar. Fabian vad svettigt det blev. Skulle fixa till naglarna idag men det blidde inte så...
Så... Jag köpte ett par skor till J.
Ja, jag är ju en riktigt sugarmama, här är en bit av skjortan han fick också. Han frågade om jag kommer lägga upp bild på thaimaten han köpt till mig men den blir inte såå aptitlig på bild. Gott vare iaf! Älskar stark mat!
Dåligt ljus nu, skjortan har den vackraste färgen jag vet.
Ett par jeans till mig också :)

Kommentarer
Postat av: J

Japp I´m your Brat! älskar dig!! / sol och våraren!

2012-03-27 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback