Idag är ingen vanlig dag...

Denna bukett har jag köpt till J...
Det är nämligen hans födelsedag!!! Klockan är 8 och jag har smitit upp för att skriva på tentan en timme och sedan fixa inför hans grattande. Idag blir det den frukosten han gillar och så en liten cupcake med ljus på för vi ska vänta med tårtan tills imorgon. Han har redan varit och tjuvtittat på sina paket som han ska få av mig..Hoppas han blir glad över innehållet:) Ha en bra dag!! Kramar
Det här underbara kortet på ett ulligt får är från min mamma o pappa med lotter i. Eftersom J inte kommer läsa detta förrän han öppnat sina paket kan jag passa på att avslöja den roliga grejen med det, dom har köpt en ulltröja åt honom, smart ja!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback