Yoga

Vaknade upp hemma hos sis imorse och åkte med henne till Ropsten för att sedan ta mig vidare, lite sentimentalkänsla av att åka den linjen igen. Jag hade verkligen ett underbart år 2009 när jag bl a bodde där. 
Det är inte kul att färdas, det är synd att vi bort långt ifrån varandra.
 
Idag står Yoga på schemat.
Jag trodde jag skulle få med mig J men han är inte sugen. Jag gillar själv inte yoga men jag antar att jag behöver det eftersom jag inte vill vara för stel. Något som är fantastiskt när jag går till gymet är att det ligger nere vid vattnet och jag möts av detta vackra.  
Snart kommer det vara mörkt den här tiden så man får passa på att njuta av allt solljus man får!


Kommentarer
Postat av: Sis

Önskar att du bodde närmare. Så nära, men ändå så långt borta... Tack för besöket! Kram

2012-09-25 @ 22:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback