Tredje dagen efter operatioen

Fungerar inte bilderna? Jag har ingen dator längre så kör bara med paddan men försökt lägga in bild på håret och magen men kanske inte gick.. Idag lyckade jag ta mig upp själv efter lite svettningar och två citodon. Har fått hostmedicin för när torrhostan smyger sig på är det inte kul. Jag dricker varmt hela tiden och tuggar vicks. Jag har fortfarande inte vågat titta på snittet. Jag har inte sett det en enda gång sedan det gjordes faktiskt. Kanske tar jag bort förbandet imorgon för att titta lite och byta till ett nytt. Vi får se om jag törs. Gillar inte tanken av att det finns stygn och sår så låtsas som att det bara är ett ritat streck där än så länge. 
 
Det här med julklappar blev ju tyvärr lite uppskjutet. Har fått internetshoppa istället efetrsom jag inte kan ta mig ut. Så vissa av er kommer få julklappar i januari istället för de hinner inte komma innan dess. 

Kommentarer
Postat av: Sis

Jag önskar mig body-förlängare till E. Köps på nätet! ;)

2013-12-16 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback