Victoria's secret

Idag har jag ätit två wienerbröd, visste ni att ETT innehåller ca 379 kcal. Så jag har fått i mig hälften av vad jag behöver idag (jag sitter bara framför datorn och skriver skolarbeten). Kan ju meddela att jag mår lite illa så nu går vi över till Victorias secret.
  • En är en s k fragrence mist som heter Luscious crush. Den har dofterna mandarin och passionsblomma. Jag tycker den luktar väldigt gott och brukar spruta på den på kläder och lite på huden, däremot försvinner lukten väldigt fort, ja extremt fort skulle jag säga. Om den hade funnits som parfym hade jag antagligen köpt den! 
     (bild från Nordicfeel)
     
  • Den andra är deras bodylotion som heter True escape. Den har doften pompelmus (en sorts grapefrukt) och jasmin och doftar ganska svagt jämförelsevis med andra VS. Doften är lite svårdefinierbar men jag har börjat gilla den just för att den inte luktar så starkt. Om jag skulle välja en lotion efter hur bra den är på min hud hade jag nog valt en med mer fukt men om man vill lukta gott länge så satsa på en VS lotion!
    (bild från Google)
     

Kommentarer
Postat av: Sunna

Lever du på ~800 kcal per dag eller var det just den dagen? Det är ju sjukt lite! Är det bantning som gäller eller hade du en väldigt inaktiv dag just då?
Själv behöver jag runt drygt 4000 kcal/dag. Skulle ha hungrat ihjäl!

Svar: Nej jag skrev att jag då hade fått i mig hälften av vad jag behöver en dag då jag bara sitter inne och skriver, så 1600 kcal är nog det enda jag skulle behövt under en sådan dag m a o :)
the lily

2013-10-03 @ 14:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback