Mat och bad

Igår tände de facklor och ljus på vår strand och så kom det en kock som grillade. Skämdes nästan för mängden mat eftersom man bara orkade någon tugga av allt då man visste att det hela tiden skulle komma mer. VARJE mål var som TVÅ sussiportioner. Nr 1: tonfisktartar och andra fiskarter till solnedgången. Måltid nr 2: sushi, nr 3: sallad med skaldjur, nr 4: gurksallad med ngn annan form av skaldjur, nr 5: vit fisk, lax och någon fisk jag ej vet vad det var. Nr 6: möraste biffen jag ätit och kycklingspett som var starkt och sist men inte minst 7e rätten: choklad i smördegknyten typ, med sesamglass. Rullade i säng och idag har jag varit omringad av fiskar när jag skulle bada vid "den allmänna beachen". Sen provade jag en ny strand också. Livet i värmen alltså, det är här jag hör hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback