Nämen alla hjärtanens då

Idag är det alla hjärtans dag, har nog ingen missat. Jag har fått ett fint kort av mamma och pappa och vann på lotten de skickat :) Själv har jag skrivit tenta hela dagen och varit hungrig. Hann inte äta eftersom deadline för inlämning var kl 16. Snacka om ilandsproblem, jag vet. Ja, alltså jag var till läkaren på morgonen, så missade 3 värdefulla timmar. Kl 8.45 hade jag tid. Klockan slog 8.47 och en manlig doktor ropade mitt namn och jag hängde på herrn. Jag började knäppa upp blusen medan han var vänd med ryggen mot mig "Så, dina bihåler spökar?" frågade han. Vad är oddsen att en till heter samma vid exakt samma tid? Aja. Jag skulle kolla mina födelsemärken om ni undrade. Nehe... Ni undrade inte... okej, iallafall. Hoppas att alla jag älskar har en bra dag!!! KÄRLEK
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback