Gott nytt år!

År 2013 har varit lite av ett prövande år för mig. Jag har haft många ledsna stunder och känt förtvivlan emellan åt.
En stor och underbar sak som 2013 förde med sig däremot var att Ellen kom in i våra liv och jag blev moster åt den sötaste tjejen med skrattet.
 
Min önskan är att 2014 blir ett glädjande år där vi uppskattar människorna runt oss och ser livet ur en positiv vinkel. Att istället för att sträva efter hur vi Vill att våra liv ska bli lever i ögonblicken och stunden. Det vi lever i just nu är vårt liv, och livet går fort och är skört. Varje dag ställs vi inför val, jag hoppas att jag och ni väljer de goda valen, att vara snälla, ärliga och godhjärtade. Med sanning och rätt blir livet lätt! Jag tror och hoppas att år 2014 är ett förändringens år till det positiva. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback