Tänk vad en komplimang kan göra!

I morse sa en kvinna till mig att jag hade vackra ögon. Jag blev såklart jätteglad och efter det hade jag flow hela dagen. En bra och givande dag på jobbet, ett telefonsamtal med någon jag saknat, gick in på sturegallerian och hittade TVÅ saker som jag har suktat efter, som dessutom var på sjuk rea; 75% på ena och 85% på den andra. Köpte biobiljetter till mig och Em (vi tittar alltid på svenska filmer på bio, denna gång 100åringen...) som vi ska se imorgon. Kom hem, fick ett samtal igen - denna gång av Joss och sen ett strålande mail. Det konstiga är att jag såg en tjej med superfina ögon idag inne på Zara Home, tänk om jag hade berättat det för henne... Kanske hade hon fått en kanonkväll. Ge lite fler komplimanger hörrni!
 
Nu ska jag krypa upp i soffan med pepparkaka och varm mjölk innan sängen kallar. 
Visst att det är lite jobbigt med kylan, men snö gör mig ändå lycklig. #insnöad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback