Happy birthday to me

 
Hej hej hej. Imorse vaknade jag faktiskt upp hemma hos syster men eftersom hon är en sjusovare så kom ingen frukost på säng, men hennes man serverade mig en kvarts kebabpizza vid matbordet iaf haha. Sedan har vi spenderat mestadels av dagen i bilen påväg till Härjedalen. Där möttes jag av dessa vackra rosorna och ett guldkuvert, lycklig tjej! Har fått massa mat och snart ska vi fika. Imorgon hoppas vi på finväder så man kan åka längdskidor, det önskar jag mig mest i födelsedagspresent just nu :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Nähä du, jag var ingen sjusovare i morse. Var ju uppe långt innan dig, men det är bara E som får frukost på säng i vår familj numera. Men pizzafrukost å paket i köket är väl inte fy skam det heller?! :-) Kram

2014-03-14 @ 00:15:40
Postat av: Syster

Nähä du, jag var ingen sjusovare i morse. Var ju uppe långt innan dig, men det är bara E som får frukost på säng i vår familj numera. Men pizzafrukost å paket i köket är väl inte fy skam det heller?! :-) Kram

2014-03-14 @ 00:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback