Tankar (bränsle till hjärnan)

 
Vart är alla som älskar att åka ut på äventyr? Som älskar att resa. Som älskar att dansa under bar himmel till musik på en strand. Som älskar att se nya saker, att gå långpromenader för att hitta nya favoritfik, som vill cykla till nya platser, som vill bada i pooler och hav. Jag vill åka till Frankrike och gå ut och köpa färskt bröd och äta med ost och marmelad på en balkong. Sen spela tennis och ta ett dopp i havet. Jag vill åka och dansa under bar himmel och shoppa i Dubai. Jag vill åka och bada och äta underbar mat i Thailand. Jag vill åka och se öar i Grekland. Finns roliga saker att göra och se i Sverige också! På hemmaplan kan vi också gå långa promenader och hitta nya smultronställen, spela minigolf, tennis, kubb, boule, ha picknick i en park, sitta på en uteservering, äta glass på klippor... Och tänk vad många fina ställen det måste finnas att besöka i Sverige. Jag vill åka på roadtrip.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback